Nemt, nul bøvl og dokumentation
Der findes mange mobilapps til tidsregistrering, men det kan godt give bøvl. Måske skal du bede dine ansatte stille deres egen private mobiltelefon til rådighed, men lykkes det, kan du ikke dokumentere og give garanti for, at dine medarbejdere har været tilstede på en kundelokation. Flere vælger at opsætte fysiske tablets ude hos sine kunder, men tablets kræver tilslutning til wifi og strøm, som gør dig afhængig af kunden. Faktorerne for at noget går galt, så som at blive smidt af wifi-netværket, og at du skal yde medarbejdersupport på appen, stiger.
Med Docospot TID er der ingen bøvl. Du har dit eget, selvstændige og afgrænsede system. Og dine ansatte skal ikke sætte sig ind i ny teknologi eller stille telefon til rådighed - de elsker den simple procedure ved ind- og udstempling med deres medarbejderkort på den batteridrevne Docospot TID-enhed.
Docospot TID giver troværdig dokumentation for, at du har været på lokationen et givet tidsrum. Det kan i mange tilfælde vise sig som en værdifuld og konkurrencemæssig fordel for dig, at kunne tilbyde denne dokumentation.