Docospot TID

Nem tidsregistrering og troværdig dokumentation af dine medarbejderes tilstedeværelse

Nemt, nul bøvl og dokumentation

Der findes mange mobilapps til tidsregistrering, men det kan godt give bøvl. Måske skal du bede dine ansatte stille deres egen private mobiltelefon til rådighed, men lykkes det, kan du ikke dokumentere og give garanti for, at dine medarbejdere har været tilstede på en kundelokation. Flere vælger at opsætte fysiske tablets ude hos sine kunder, men tablets kræver tilslutning til wifi og strøm, som gør dig afhængig af kunden. Faktorerne for at noget går galt, så som at blive smidt af wifi-netværket, og at du skal yde medarbejdersupport på appen, stiger.

Med Docospot TID er der ingen bøvl. Du har dit eget, selvstændige og afgrænsede system. Og dine ansatte skal ikke sætte sig ind i ny teknologi eller stille telefon til rådighed - de elsker den simple procedure ved ind- og udstempling med deres medarbejderkort på den batteridrevne Docospot TID-enhed.

Docospot TID giver troværdig dokumentation for, at du har været på lokationen et givet tidsrum. Det kan i mange tilfælde vise sig som en værdifuld og konkurrencemæssig fordel for dig, at kunne tilbyde denne dokumentation.

Sådan virker systemet

Docospot TID består af to dele. En fysisk tidsregistreringsenhed og en webapp.

Tidsregistreringsenheden får strøm via et batteri og har indbygget adgang til internettet, så du skal blot fæstne den på en lokation, f.eks. ved hjælp af skruer/strips.

Hver gang dine medarbejdere scanner deres medarbejderkort på den fysiske enhed, registreres tidspunkt, lokation og medarbejderkortets ID-nummer. Du kan vælge om serveren skal udregne tidsforbruget ud fra ind- og udstemplingstidspunkt, og gør du det, giver systemet dig data på tidsforbrug. I webappen kan du se hvilken medarbejder, der var tilstede på lokationen, og hvor lang tid der var brugt. Webappen giver dig det store overblik i tal og datagrafer, så du kan nemt holde øje med, om du bruger mere eller mindre tid end budgetteret.

Ultra nem opsætning

Opsæt enhed

Docospot TID-enheden er batteridrevet har indbygget SIM-kort, der sender data til Cloud via mobilnettet, så du skal ikke forstyrre din kunde ved at skulle kobles op på deres wifi- eller strømnet.

Tilpas webapp

I en overskuelig træstruktur opsætter du dine kundelokationer og underlokationer og tilføjer en Docospot TID-enhed. Opret dine medarbejdere og tilknyt evt. personligt medarbejderkort.

Du er igang

I Docospot webappen kan du se alle registrerede tidsdata. Systemet udregner selv tidsforbrug ud fra ind- og udstempling. Nu har du dokumentation til afstemning, afregning og evt. aflønning.

Docospot TID teknisk set:

En enhed med indbygget adgang til internettet

  • Enheden har adgang til Cloud via mobilnettet med nyeste mobilteknologi, NB-IoT.
  • Du undgår besværlig og tidskrævende opsætning med WiFi ved brug af NB-IoT/LTE-M.
  • NB-IoT-teknologiens indtrængningdybde og rækkevidde er ca. 3 gange bedre end en normal 4G-mobiltelefon, så du skal ikke bekymre dig om der er dækning - selv under betondæk.
  • Kan anvendes på 5G og det kommende 6G-netværk.
  • Har indbygget SIM-kort. Mobilabonnement og dataforbrug med NB-IoT teknologien er anderledes og meget billigere end det vi kender fra vores mobiltelefoner.
  • Batteridrevet med lang batterilevetid (afhængig af hyppigheden af dataoverførsler), men ofte helt op til 10 år. I web-appen kan du se, hvis batteriniveauet bliver lavt.
  • Vandtæt (IP 67).
  • Er nem at sætte op med to skruer eller strips.
  • Dimensioner: 106 mm x 58 mm x 27 mm.

Webapp til overblik over dine enheder, ansatte og tidsforbrug

  • Kan tilgås via din web-browser på PC eller Mac.
  • Har overskuelig træ-struktur til dine kundelokationer og evt. underlokationer.
  • Medarbejderkartotek til registrering af dine medarbejdere og deres tilknyttede medarbejderkort.
  • Hold øje med om det reelle tidsforbrug stemmer overens med den tid, som du fakturerer kunden for.
  • Få et overblik over dine ansattes timeforbrug og anvend den evt. til aflønning.
  • Brug dine data til optimering af din forretning.
  • Udskriv præsentabel dokumentationsrapport.

Anvend Docospot TID her:

Rengøringsservice

Docospot TID sættes op på kundelokationer med skiftende medarbejdere. Du ved, at dine ansatte har været til stede, og du kan levere dokumentation for det.

Hjemmepleje

Driver du hjemmepleje, kan du med Docospot TID garantere din tilstedeværelse og tidsforbrug overfor pårørende. Det kan give dig en stor konkurrencemæssig fordel.

Vagtservice

Du kan dokumenterer overfor din kunde, at en person har været til stede og trykket på en knap eller skannet sit medarbejderkort, og levere en præsentabel rapport.

Maskinel fejludredning

Enheden kan også repræsentere en indtruffen begivenhed. Ved tryk på knap angives et tidspunkt. Her er det muligt at få historik til udredning af årsager og fejlfinding.

Desinficering / sanitering

Kan du dokumentere, at der er sprittet af? Det kan du med Docospot TID. Enheden kan også opsættes udenfor lokaler, som er vigtige at få rengjort.

Skiftende medarbejdere

Har du mange skiftende medarbejdere, og med skiftende arbejdstider, kan Docospot TID give dig overblik, indsigt og styr på det hele.

Bag om Docospot

KONTAKT OS